1 reedcontact bleek onbetrouwbaar en sommige moesten worden verplaatst.
Gekozen is nu voor 2 rail bedrijf omdat er nog een Egger stoomtramstel aanwezig is wat ook nog als museumstel dienst moet gaan doen (na ombouw naar 12 mm)
De linkerhoek van de baan met remise. links van de remise het eindpunt van lijn M en erachter het eindpunt van lijn 4. Een tram van lijn M die aankomt laat lijn 4 vertrekken en andersom.
Eén van de sporen van de remise is in gebruik als "programmeerspoor" voor de trams.
Op de achtergrond is de helling naar de ondergrondse opstellussen van lijn 1 en lijn 2 zichtbaar.
De linkerhoek met de dubbelsporige kruising. Te zien is duidelijk dat de "aanleg" van wegen en straten gestart is.
De hoek bij de ingang geeft al een ideetje hoe het gaat worden. De monitor voor het "koploperbedrijf" is tegen de muur geplaatst.
Tot slot nog een plaatje op "straatniveau". Dit plaatje gemaakt met de webcam ter hoogte van de remise.