Voor het omsporen naar HOm waren deze draaistellen al door mij gemodificeerd omdat de klemmen er af gevijld moesten worden.
Deze draaistellen zijn inmiddels stroomvoerend gemaakt.
Hiervoor waren extra nodig per draaistel:
een standaard sleepcontact voor Ho rijtuigen,
twee éénzijdig geisoleerde TT wielassen van Muller radsatze via Ebay.
De draaistellen uiteen genomen en de gleuven waar de assen in liggen iets opgeruimd.
Het standaard omgebouwde draaistel voor HOm.
De twee assen controleren of ze soepel draaien in het draaistelhuis.
Een standaard sleepcontact aanpassen en een draad aansolderen.
Aangepast sleepcontact met aangesoldeerde draad
De assen in het basisdeel leggen de sleper ertegen aan en dan de onderkant er weer tegen aan schroeven.
Wel even opletten dat de as isolatie aan dezelfde kant zit.
Het weer gemonteerde draaistel.
De draaistelle weer in het onderstel.
Nu de bak afwerken en een verbinding realiseren naar de C1 motorwagen zodat extra stroomafname mogelijk wordt op tweerail bedrijf.